Scrap-Making

September 27, 2011

Candy Corn Kisses

Hey there! Today is the Terrific Tuesday Challenge over on the Scrappy Mom's blog. This week we are playing with the Mini Monsters Cricut cartridge. This is one of my favies and perfect for this time of year too! 
Here's my card, hope you likey! 


Isn't she a cute lil' candy corn?! I used some fun Martha Stewart papers and guess what!? I found a cartridge that cuts those cute pinwheel thingies! I just got the Something to Celebrate at M's when they were having their sale and I gotta say, it has sooo much stuff on there. And now I'm addicted to these lil pinwheel guys! lol I'm sure you see more of these in the near future.
So anywho I used the new 'Bewitched' stamp set by SMS and I used the new PK-486 In Stitches face assortment by Peachy Keen Stamps.

Alrighty that's all for today, hope you can come join us in the challenge, Mel & Tammy always give away a fabulous prize! :)

12 comments:

Helen said...

I just got that cart a week ago and did not pay attention to those!! So glad I stopped by--now I have something to try tonight LOL!

And your card is just adorable, by the way :)

Amy said...

So cute- love the peachy face and fun little rosette! :)Amy

Kate said...

this is just so Adorable. I didn't even know that Mini Monsters had this cut. Adorable.

Hugs,
Kate

Glora said...

She is just too flippin' ADORABLE!!!! Beautiful job! Hugs- Glora

2LilPrincesses said...

awwww... I had this cart in my hands while it was on sale and I put it back! :( Hopefully I can still get it for a good price... I am loving those pinwheels right now too!!

Candace
scrappin2littleprincesses.blogspot.com

Creations by Shirl said...

So cute Joanna~
Love the image and the peachy keen face it is just so sweet....
Great set of papers too.

Cassie said...

Fantastic card!!! I love the way the paper looks like it is turning on your rosette. Ca-ute!!!

sweet said...

ugh, every time I see your cards I sooo wanna get those stamp sets. Amazing work... I love the cards!

GiGi said...

What a super cool card! I love the border punch on the side and the rosette!

Luv Scrapping Together said...

What a fun card, Joanna! I love the Peachy face and the pinwheel!

Hugs,
Saundra :)

callyannc said...

Gonna scraplift this one! Oh ya!!!! Too stinkin cute! TFS CallyAnn

curlyqmosaics said...

What a precious card! Perfect for a little one this Halloween. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...